the cooky wacky

Saturday, November 14, 2009

Redza Minhat is my new search (google images la apa lagi)

Mungkin ramai yang tak tahu saya peminat gila babeng Johnny Depp. Maksud saya macam kalau saya tengok dia beraksi di kaca tv saya akan senyum, kagum, geram dan rasa nak peluk. Imaginasi saya, memang, selalu juga salahkan dia. Tapi imaginasi juga baik untuk perkembangan minda kan? hehe.

Macam bila saya ada masa terluang dulu, saya selalu tunggu depan tv pukul 4.30 pm sebab ada cerita Zati & Mawas. Walaupun Kamal Adli jadi mawas saya peduli apa. Saya suka dia. Tambah tambah masa episod last last tu time dia dan Zati dah bahagia tu. ah. The way he talks, the way he smiles, the way he teases his girl, oh my.. dan dalam drama Bio-Nik tu, pun sama. Saya tengok drama tu part dia dan Aina je. Part lain saya tukar cenel. hehe. Betapa nya saya, betapa.


Saya tak kenal pun Redza Minhat sebelum ni. Saya tengok Pisau Cukur sebab saya minat Fazura. Tapi, jangan tak tahu, saya terjatuh suka pada dia semasa di pawagam. Cop lelaki gigi besi cop! Lelaki gigi besi yang cool, smart dan stylo. Macamana saya tak suka ini macam punya lelaki haduyai. Bila saya letak gambar mereka sebaris (siap compare tak tahannn) saya pun tengok apabenda la yang saya suka sangat pada mereka ni.


Mengantukla. Nanti la sambung. Bye.


7 comments:

nadiah norzemi said...

yang budak lelaki besi tuh buat aku mimpi malam2 syiall

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
nurliani ahmad mustafa said...

wehhh
kenapa smua dah jatuh hati pada faqir???
ouch!tdoq xlena igt kat dia!!

bintangbicara said...

cute nak mamp kan dia
:)

cik kedondong said...

die sgt cute dlm cite itu dgn gigi besi die..

mint. said...

SIRIES!

Anonymous said...

hehehe... i wonder macam my friend boleh bersabar bila bf die jadi pujaan ramai perempuan macam nie...
:)