the cooky wacky

Saturday, November 21, 2009

Jadi..apa pendapat kamu tentang 2012?

Saya, bosan dan tiada impak. Cuba lagi dua tahun depan. Bye.







FILEM-WAJIB-TONTON TAHUN 2010 JATUH KEPADAAAA
''ALICE IN WONDERLAND'' !!! BY TIM BURTON.


Tengok la dia ni.. hish. balik mandi! lempang kang.




7 comments:

et said...

takut ble pk mcmn kiamat nnt. err..ade la kasi impak cket.cket je.itu bru bayangan, blom yg sbnr.huuu~ kalu nk bg bintang, 2.5 out of 5..oke la..^^

liana said...

nak tgk gak!!!!

mint. said...

me,tengok video tsunami acheh lagi terasa. yang ini, perasaan sama saja macam tengok evan almighty.

mint. said...

jom!

nurliani ahmad mustafa said...

nak2! pakwe ament blakon! johny depp! hm!

Liana Ezzana said...

wey..setakat ni hg sorangla kwn aku yg kata cite tu xbest...aku xtgk lg wey..hari tuh aku tgk phobia 2..seram.adalah digalakkan tonton.

aku mmg dah aim dah Alice in wonderland tu wey. bukan sebab joni depp okeh - alice in wonderland mmg feveret sejak azali.

sekian.

mint. said...

betul. aku satu dalam 800 juta tembikai orang yang rasa biasa kot. pada aku,jalan cerita, biasa. effect, ok la pecah pecah semua tapi aku tak terkesan jugak. agak hairan di situ. kebal pulak aku.

siries memang nak tengok phobia tapi tak sempat.

yela aku ja nak tengok sebab joni depp. heheh.