the cooky wacky

Friday, June 12, 2009

kalau seorang, satu ronok.

kalau dua orang, dua ronok.
kalau tiga orang, tiga ronok.
kalau empat orang, ____________ ronok?







lepas habis exam, aku dan rakan rakan kelas ke air terjun Kanching.
lama gila tak mandi air terjun. asyik mandi air kolam renang ja ceceh.
bapak ah. sejuk gila. sejuk yang celup ja ibu jari kaki terus merah terus macam elektrik sampai kepala. siries tak hiperbola. betui. habis kulit aku jadi ruam pastu naik biji biji macam kena gigit nyamuk. padahal sebelum ni tak penah pun jadi camtu. kulit semakin hari semakin tak berkualiti. hush. tak baik woh. disebabkan dah lama pi sana, bulan lepas, so dah tak teruja sangat nak cerita. tapi best la kesimpulannya.







mangsa paling mencabar untuk dicampak. tengok, nak angkat punya payah.

ini dari kamera yang kat atas tu jadi lebih jelas limpahan air lepas dicampak






di manakah grid penulis blog? hee.

eh, dah habis. pasti rindu dengan semua ni di kemudian hari. tak sabar tunggu hari graduasi!


6 comments:

nadiah norzemi said...

i jeles u dah tak payah bangun pagi pegi kelas

nurliani ahmad mustafa said...

nome2 la yg kena campak tuh!!

nazminabdullah said...

@nadiah. tak pagi sangatla..haha


@liani. haha. nemuknemuk.

SukaSukalensa said...

ade gambar yang best..suke la..hohoho

nazminabdullah said...

i bet gambar no 3. btol ke.

SukaSukalensa said...

erm,yang 2 & 3..pandai lorh