the cooky wacky

Thursday, June 25, 2009

dah tengok Transformers chop!

haha annoying bukan. jadi semalam saya telah tengok Transformers dan saya menyukainya! alangkah lagi gembira kalau saya dapat seat pada row 1/3 dari belakang. saya beli tiket pukul 2pm untuk show pukul 2.40 pm dan itulah nasibnya, dapat seat pada row kedua dari skrin. tak guna betul. saya ingat semua orang pergi bekerja jadi panggung hanya penuh pabila malam menjelma. cis. but btw, nadiah tolong jangan jeles. haha. jadi saya yang pendek ini haruslah mendongak sepanjang panjang show untuk menikmatinya. balik terus beli ammeltz yoko yoko hehe takdela.








filem ini telah menceriakan hari saya dengan telatah mencuit hati bumblebee di awal cerita dan dirty jokes yang lain. haha. tahukah anda bahawa robot mempunyai jantina? (penipu) jikalau itu adalah bola bola, bagaimana pula rupa p ok ok dah takyah bayangkan haha harini kan puasa sunat. hish. cuma (mesti ada), kisah cinta sam dan mikaela macam dah biasa saya tengok dalam filem lain tapi tak ingat tajuk. lelaki yang susah mengungkapkan kata cinta hanya akan mengekspreskannya apabila terjadi sesuatu bencana. yeah u got it!






ok kesimpulannya pergi tonton filem ini kerana ia lucu dan saspen dan megan fox sangat hot hew hew DAN pada saya, tak usahlah bawa anak anak kecil kamu bersama menonton filem ini kerana gegendang telinga dan jantung mereka belum sesuai untuk menerima momentum efek bunyi yang kuat dan bising. beli vcd sudeh. ha kalau tengok upin&ipin takpe, mama bagi, ok? ceceh.











filem yang saya nanti nantikan musim ini!









9 comments:

nadiah norzemi said...

nak jugak menipu sunat sempena puasa sunat sebab xnak kalah dengan ang.

malam tuh aku pon g tgk gak dgn technician Onkyo I Love U Technician Cute. Siap kapel seat.

Tengah filem tiba-tiba loceng berbunyi.tsk.

Liana Ezzana said...

weh..staf a/x dia xtau nama bumble bee..die sebut yellow bee..chumel sgt..ok siries shit nak tgk public enemies.

nazminabdullah said...

@nadiah

tilam basah tak nadiah?


@liana

haha.comel2.
tgk trailer cam takbest tapi demi abang johhny i sanggup gi tgk sorang2.

syafaf said...

wei!aku pun dh tgk transformers..mngantuk je...hahahaha..sgt xappreciate kecanggihan teknologi...

sitiasiahkamaruddin said...

jeles nye ngan korg ni...
aku dak tg lg.......

nazminabdullah said...

cia aku da tengok 2 kali hahahha

hannahfaris said...

enjoy tengok megan fox berlari2 sambil tunjuk aset untuk tatapan penonton sedunia.. 2 thumbs up! :)

KayNisa said...

Public Enemies sangat best!!

nazminabdullah said...

@ hannahfaris

ish dah bulan posa ni baru nak balas komen (tapi megan fox memang hot tambah2 waktu atas motor besar tu)


@ kaynisa

well johnny depp well well well
haha