the cooky wacky

Wednesday, December 31, 2008

2008 punya album.

hari ini hari terakhir untuk 2008. hmm. pada aku, tahun ini lebih banyak kenangan pahit yang aku kutip. soal pelajaran, persahabatan, kewangan dan cinta. aku sedar banyak perkara tentang diri sendiri dan sifat manusia yang pelbagai. learn from mistake baby, learn from mistake.


jadi gambar gambar di bawah sedikit sebanyak mengenai apa yang aku lalui sepanjang tahun ini.



JANUARI

layar tanchap di galeri shah alam. conteng conteng dinding sangat mengujakan! dan sedap akak tu nyanyi knocking on heavens door.






malam kejadian faizal tahir tayang dada.






aktiviti persatuan. kick-off nite.






jalan jalan penang. senyum sikit lagi nak sampai telinga.




paling best dapat jumpa membe lama. kawan, jangan lupa ayam masak kicap kat rumah ajoy walaupon semua orang makan penuh selera haha. dan abg long yang lawak tu.





trip ke taman negara pahang. pergh. gila best tempat ni!


sambil mengucap sambil teringat mak ayah. siapa tak kecut ulu hati jalan atas titi gantung dahan ke dahan macam ni. patutnya bawak walkie talkie la.
aku selalu terpiker takpa, kalau aku jatuh bukan sorang sorang. ada
geng. keji.




hehe ingatkan cd rom ja ada.






best tak best naik bot panjang.
kadang kadang terpiker jugak kalau tiba tiba ada buaya datang ngap!
kenyang 8 bulan.






eh perempuan ni punya excited macam naik roller coaster pun ada kan?






rumah orang asli. hari hari makan ikan bakar dan ikan masak 3 rasa wowowo.









FEBRUARI

kawan rapat aku kahwin dan aku break up. tragic.






MAC

meneruskan aktiviti persatuan. explorace, boling, futsal.


first task, breakfast roti cicah kicap. haha. amacam?







apa apa pun, semoga kau bahagia.




APRIL
acara penutup, dinner. steamboat sedap makan sampai ngantuk sebab kenyang.





sorry & thanks for everything. aku bukan kawan yang baik. let me be apart.






MEI

prektikel season two. tiap tiap weekend mesti lepak tasik sebab takada sebab lain selain bosan di rumah. nice view ok. tapi disebabkan kamera koman nice tak nice sangatlah.




BANDARAYAnya Alor Star. pic taken during site visit heh.





JUN

SELAMAT HARI LAHIR NAZMIN. MANIS 21.
TERIMA KASIH IBU, MELAHIRKAN SAYA KE DUNIA INI.
walaupun saya ketegaq dan baloq liat.
tapi sekarang saya dah baik. percayalah.


OGOS

keluarga Encik Abdullah dapat bayi baru.
tengok tu, tangan nemok nemok.
geram sungguh!






malacca here i come!

bestbestbest! full of ancient buildings and souvenir up for grabs!
jonker street so ugghhh sumpah aku nak pergi lagi bawak duit banyak banyak!






santiago gate, tempat wajib bergambar.





gambar ekslusif aku dan pakcik beca.
tabahkan hati pakcik ya, kena guna kedrat kuat sikit nak bawak saya ni.
almaklumla ...





save water save water! =D





lianaezzana cakap gambar ni macam sesuatu.
aku rasa gambar poskad la.






SEPTEMBER

reunion SKOBA.
p/s: encik pencipta tshirt skoba jangan lupa refund duit aku haa. hehe.





OKTOBER

raya qurban. daging kalau tak penuh peti ais tak sah.




the donats day out.
sebab dah lama sangat tak keluar sama. thanx semua.

dengan ucapan, bila nak makan cucur sedap tah.






NOVEMBER & DECEMBER

takada yang menarik kot. musim peperiksaan. kemudian tiap tiap hari mengadap kerenah customer yang macam macam gaya.







selamat tahun baru semua.



8 comments:

nadiah norzemi said...

nazmin.
saya kecewa!
saya terluka!
saya terhina!
kenapa xd gmbar yg ada muka sy lansung? :(

nazminabdullah said...

ok sayang. nanti i letak. jangan menajuk. muah.

flirtyohlala said...

haha
mna leh lupa abg long!!!
hg mmg baloq liat!
pastu gatai sket!
nnt aku p mkn nsk ayam umah hg aku hbaq mak hg
p/s: nasik ayam mak aku x jadi2 g

ykajane said...

haha
2009 baru ka plan nak g taman negara
mint dah g dulu
best tak ?
nnti nk tnya pengalaman ( eceh mcm2 ) ahha

nazminabdullah said...

@ flirtyohlala

hahah.
baloq x baloq sangat dah kot.
gatai tu btoi la.
lu memang terer la jep!

p/s: try buat nasik itik pulak kot kot jadi.


@yka

best! yang tak tergambar dengan kata kata. wajib pergi.

Liana Ezzana said...

tahniah sebab bejaya buat rumusan tahun 2008 sebab aku munkin mls nk igt menda2 dr bulan januari..

pastupastu

okay, duit pt da masuk so blh gi jalan2 bangsar dan singgah makan cokodok dlm pjalann pulang..

cucur kodok = cucur ini mgandungi anak kodok)

nazminabdullah said...

trimas.

pastupastu

aku sudah ada beberapa plan shopping.
bangsar jatuh tempat kedua.
nanti bincang.

macamana plan seploh ringget sorang?
weh aku hutang hg mekdi. jom. seksyen 3.

coqnegham?
ohh man! what's dat?
kok-ne-gem? KAHKAHKAH.
budus.

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,ut聊天室,情色遊戲,情色a片,情色網