the cooky wacky

Sunday, October 19, 2008

ke-satu



perhatian. ini post yg pertama. segala kelemahan tatabahasa pada entri ini dan yg seterusnya tidak akan dinaektaraf pada bilabila masa pon. sebab aku memang tak pandai mengarang. dan berbahasa. siries. tapi aku tetap nak buat blog. aku x kesah.

ok kenapa wajib letak flyer di atas. sebab aku tensyen aku tak pergi sana! warghhh! (kalau aku naga, mulut aku dah keluar api lepastu sebut abuuugit! kalau aku kesatria baja hitam, ntah, dah lupa dia buat apa. mcmana naga tgk gig. cuba bayangkan. munkin masa dia lompat2 stadium tu gegar2. pastu kalau dia menyanyi skali, org depan akan hangus dan rasa lebih teruk dari berada dalam sauna). rasa macam bangang malam ni. bangaaaang
.


2 comments:

Anonymous said...

xpyh tggu naga, haba bdn org keliling pun dah lebih pns dari sauna. sampai baju aku basah pun bukan berasal dr peluh aku.ntah sesapa punya. tp , mmg very da vast la itu siang smpai mlm!

nazminabdullah said...

dari budak indon sesat sebelah kau tu tak?