the cooky wacky

Sunday, December 20, 2009

Avatar?

A great fantasy story that I don't want to imagine except the glow-in-the-dark park of wilderness species.

Sunday, December 6, 2009

Bagi can la jadi raja 1 hari.

Sepupu saya kahwin. Dalam generasi kedua ni, saya cucu paling bongsu dan dia kedua. Sekarang dia dah kahwin, maksudnya? Maksudnya tinggal saya je la yang belum! ahaha suka suka.


jadi ambik berkat malam berinai tu perlu. haha.

esoknya, mesti la nak tengok kamera dulu baru makan kann.

suasana tu penting.



budak budak selalu tak puas hati kalau tengok pengantin tak mekap, tak pakai baju pengantin. lepas tu siap tak percaya tu pengantin. (saya pun dulu camtu haha)




Lovers can do their amorous rites by their own beauties - Shakespeare



SELAMAT PENGANTIN BARU. SEMOGA BAHAGIA SAMPAI BILA BILA.
''SEDANGKAN LIDAH LAGI TERGIGIT, INIKAN PULA SUAMI ISTERI''



Friday, December 4, 2009

TAK PAYAH SUSAH SUSAH NAK UNDER-ESTIMATE ORANG LA WEY.











babi!